miercuri, 16 februarie 2011

informatii despre ovulatie

Informatii Despre Ovulatie

Pentru multe femei este greu sa ramana insarcinate. Cu ajutorul informatiilor de mai jos poti avea succes in incercarile de a ramane insarcinata.
De ce este important sa-ti urmaresti ovulatia?
Ovulatia si sarcina sunt interdependente. Fecundatia de dupa ovulatie duce la sarcina. Primul pas catre o sarcina este constientizarea ciclului fertilitatii. Ciclul menstrual al fiecarei femei este unic, de aceea constientizarea perioadelor fertile incepe cu monitorizarea ciclului menstrual si a simptomelor ovulatiei.
Cea mai buna perioada de concepere a unui copil este in timpul ovulatiei sau cu 1-2 zile inainte. Ovulul este fertil doar 12-24 de ore, de aceea este foarte important sa-ti cunosti ciclul menstrual in detaliu.
Simptomele ovulatiei
Examineaza-ti corpul pentru semnele naturale ale ovulatiei. Acestea includ schimbari ale mucusului cervical si durerea din timpul ovulatiei.
Mucusul cervical
Vei observa schimbari in frecventa si consistenta secretiei de mucus cervical pe parcursul ciclului menstrual. Rolul mucusului cervical este de a oferi spermatozoizilor un mediu mai bun pentru a se putea deplasa. Cea mai avantajoasa consistenta pentru deplasarea spermatozoizilor este cea asemanatoare albusului de ou crud, alunecoasa. Aceasta textura poate fi observata in timpul ovulatiei.
Durerile ovulatiei
Semnele ovulatiei includ si durerea, care poate aparea inainte, in timpul sau dupa perioada ovulatiei din ciclul menstrual. Durerea este centrata in zona dreapta a abdomenului inferior, si poate dura de la cateva ore la cateva zile. Cu toate ca aceste dureri te pot alerta referitor la actul ovulatiei, nu ar trebui sa te bazezi doar pe ele atunci cand incerci sa ramai insarcinata. Durerea ovulatiei poate fi folosita ca un semn secundar al fertilitatii, impreuna cu celelalte semne iti va putea crea o imagine mai sigura asupra fertilitatii.
Temperatura bazala
Tinerea evidentei temperaturii bazale a corpului iti va permite sa identifici perioadele cu temperatura ridicata dinaintea si din timpul ovulatiei.
Poti folosi un termometru special pentru masurarea temperaturii bazale la inceputul fiecarei zile, chiar dupa ce cobori din pat. Incearca sa masori temperatura cam in acelasi moment al fiecarei zile – poti seta o alarma pentru a fi mai exacta la inregistrari. Unele termometre te vor atentiona cu un bip atunci cand temperatur inregistreaza o crestere.
Dupa ce ai masurat temperatura, inregistreaz-o intr-un grafic. Temperatura va fi afectata de consumul de alcool, fumat sau febra/gripa. De aceea este necesar sa notezi posibilele terte variabile care iti afecteaza temperatura.
O crestere a temperaturii cu 0.4-1 grade, mai multe zile, va indica perioada ovulatiei. Analiza acestor grafice te va ajuta sa observi anumite tipare care vor facilita conceptia.
Calendarul ovulatiei
Un calendar al ovulatiei te va ajuta sa intelegi ciclul menstrual si iti va creste sansele de a ramane insarcinata. Calendarul ovulatiei este de-asemenea si o metoda contraceptiva. Un calendar al ovulatiei este util mai ales femeilor care au un ciclu menstrual regulat.
Kiturile de prezicere a ovulatiei
Tehnologia a pus la dispozitia fiecarei femei o multime de teste pentru descoperirea perioadei de ovulatie. Aceste kituri pot fi folosite la mijlocul ciclului menstrual, aproximativ in jurul ovulatiei, cu scopul de a-i determina data exacta. Functionarea se bazeaza pe masurarea nivelelor de hormon luteinizant din urina. Inaintea ovulatiei vei observa o crestere a nivelului de HL (hormon luteinizant). Cresterea nivelului are loc la 36 de ore inaintea ovulatiei. Acum este momentul ideal pentru a concepe.
Microscop al ovulatiei sau test de saliva
La fel cum mucusul cervical se modifica in timpul ovulatiei, si saliva face la fel. Microscopul ovulatiei iti testeaza saliva pentru a indica cea mai fertila perioada a lunii. In timpul ovulatiei, cresterea secretiei de estrogen mareste salinitatea salivei. Aceasta modifica structura salivei si formeaza structuri cristaline care pot fi vazute cu ajutorul microscopului.
Saliva trebuie testata dimineata, inainte de a bea apa, de a te spala pe dinti sau de a manca. Inregistreaza valorile intr-un grafic. Microscopul ovulatiei este util mai ales femeilor cu ciclu menstrual neregulat.
Folosirea combinata a acestor metode este cea mai buna cale de a intelege fertilitatea pentru a reusi obtinerea unei sarcini.

Daca ti-a placut articolul trimite-l mai departe pe Facebook: Share4

Articole cu subiect apropiat:
Calculator Ovulatie
Proteinele ERK si Ovulatia
Cum Sa Alegi Sexul Bebelusului?
Sarcina Pe Zile si Saptamani
Sa Ne Cunoastem Mai Bine

250 Raspunsuri la “Informatii Despre Ovulatie”

  1. Laura S. says:
    Camy , aduc o mica complectare care ma pune pe ganduri.Privind dintr-o alta perspectiva este posibil ca durerea de ovar sa fie din alte motive.Si atunci as putea spune ca,testul pozitiv arata ca,sa eliberat hormonul luteinizat dar este posibil sa nu se rupa si in cosecinta ovulul sa nu se elibereze. Dar sa fim optimiste ca totul a decurs normal. Iti doresc sanatate si succes!
  2. Camy says:
    Am constatat ca durerea de ovar a disparut dar din cand in cand ma mai inteapa, suportabil adica nu ma deranjaza incat sa fac o problema din asta. Noi am prestat numai in ziua cand a iesit testul pozitiv dimineata, dupa amiaza si seara tarziu deoarece sotul meu are job-ul de asa natura si nu am mai avut cand si de aceea am profitat cat am putul de acea zi. Crezi ca sunt sanse sa se intample minunea?Multumesc frumos!
  3. doro says:
    Buna,
    am si eu o intrebare… de 10 luni incarcam sa facem bebe. ciclum meu este foarte dereglat si la intervale mari de timp 35-45 de zile. De cateva luni nu mai reusesc sa imi detectez ovulatia… ma doare burta dar nu observ nici o modificare in mucusul cervical… oare nu am ovulatie…si de aceea nu raman insarcinata?
  4. Camy says:
    Buna din nou! Ieri am facut eco transvaginal si mi-a spus ca am endometrul de 14 mm si ovarul stang a ovulat in weekend-ul trecut pentru ca vedea un corp galben de 3 cm. Mi-a dat sa iau duphaston 10 zile cate 1/zi si apoi vedem. Sper din suflet sa nu vina cm-ul pentru ca ne dorim enorm un al doilea copilas. Multumesc frumos!
  5. Florina says:
    Buna fetelor!
    Am si eu o intrebare…mi-am facut testul de ovulatie, a iesit pozitiv. Acuma as vrea sa stiu daca s-a eliberat sau nu ovulul?..apropo de ce a zis mai devreme Laura! Se poate vedea la ecografie daca s-a eliberat sau nu ovulul? sa stiu sa ma programez la eco
  6. Camy says:
    Buna Florina! Ieri am intrebat-o pe doctorita mea daca poate vedea daca am ovulat si mi-a spus cu siguranta ca da ca vede la eco corpul galben care ramane dupa ovulatie si stie ca s-a produl ovulatia, iti spun ce mi-a spus doctorita mea. Mult succes!
  7. Manuela says:
    Buna ziua ma numesc ICA si as dori si eu un raspuns va rog .Am o singura trompa in urma unei extrauterine si aceasta nu este buna este infundata si am licid pe ea dar in fiecare luna la ovulatie am dureri pa trompa am inteles ca este de la ovulatie .Intreabarea mea este ca daca se produce ovulatia si am dureri pe trompa pin cind ajunge in uter pentru ca simt ca nu ma mai doare si ma jeneaza dupa aceea in uter ,este posibil sa ramin insarcinata ,va rog mult sa imi raspundeti .Va multumesc .
  8. Laurentiu Craciunas says:
    Buna ICA,
    Durerea nu apare de la migrarea ovulului catre uter, e vorba de o singura celula…
    Daca trompa este permeabila si permite comunicarea dintre ovar si cavitatea uterina, fecundatia poate avea loc, dar daca lumenul ei este ingustat e posibil sa apara o noua extrauterina. O examinare recomandata in cazul asta e histerosalpingografia.
  9. Manuela says:
    Multumesc pentru raspuns ,dar acum 3 zile am fost la un control si am explicat exact cum am explica mai sus in legatura cu durerea lunara si mi-a zis ca se intimla de la ovulatie si ca ovulul se sparge probabil ca ajunga ma maturitate si atunci se sparge .Am facut histerisalpingografia acum 3 ani la TM.si mi sa scrispe buletinul de interpretare urmatoarele:uter cu dimensiuni scazute 4/3cm.., cu densitate mult scazuta la nivelul colului ce pare crescuta in dimensiuni {chist Naboth cu singerare intrachistica }?=ovare cu dimensiuni la limita superioara [3 cm respectic 2,6cm {,cu prezenta de chiste foliculare in diverse stadii de evolutie.-calcificari exuberante la nivelul parametrului sting,anterior de ovarul sting,ce intereseaza partial si ligamentul rotund sting,-mici calcificari la nivelul postiumului cervical si peretelui vaginal,-ne se vizualizeaza adenopatiin pelvine patologice. CONCLUZII:Calcificari exunerante anixiale stingi , -posibil chist Norboth cervical singarat.Mai am si endometrioza descoperita acum 8 ani am facut tratament cu Diferelin 3 luni.Dupa histero mi sa recomandat RMN pe care lam facut .

Un comentariu:

  1. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere